joi, 4 octombrie 2012

Bunăăă ! Probabil multi dintre voi v-ati intrebat '' Istorie sau geografie ? ... ''
Nici noi nu ne-am hotarat  ... Deoarece :
  • Istorie :  Trebuie sa iti aduci aminte anii in care s-au petrecut evenimentele.
  • Geografie : Pffff... Atatia munti...Atatea cifre de retinut ( la fel ca la istorie ) Atatea orase...
Pentru noi astea sunt principalele motive !

Eu, admina Ana m-am gandit sa dau la geografie... Mai e mult pana la teza, poate o sa ma razgandesc! Dar acum eu aleg geogra' !
Azi la scoala am intrebat-o si pe cealalta admina si aceasta a zis '' Geografie...! ''
Alti elevi au zis '' Istorie '' .

Intrebarea este : Tu la ce vrei sa dai teza ?


Istorie ! Nu vreau geografie .
Geografie ! Nu vreau istorie .





                   ?
Lasa comentariu in care sa spui la ce vrei sa dai si daca vrei poti sa argumentezi parerea ta Sau poti alege la sondajul blogului - La ce vrei sa dai teza - unde poti alege istorie sau geografie. :*

       Blogul nostru vrea parerea TA !
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu